Doświadczenie

Od ponad 12 lat w branży, najpierw jako dziennikarz ekonomiczny, następnie jako specjalista od public relations. Z sukcesem prowadził działania dla podmiotów z branży finansowej, usług profesjonalnych oraz branży technologicznej. Pracował między innymi dla Ministerstwa Finansów, PKO Banku Polskiego, Banku Zachodniego WBK, MasterCard, Capgemini, EPAM Systems, MOL.

Jego obszar specjalizacji to strategiczne doradztwo komunikacyjne, PR korporacyjny, komunikacja kryzysowa, public affairs oraz influence marketing. Prowadzi również szkolenia z zakresu sztuki kontaktów z mediami i wystąpień przed kamerą.

Wykształcenie

Studiował prawo, ekonomię i nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim, ostatecznie zostając absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończył nauki polityczne o specjalizacji Marketing Polityczny. Uczestnik licznych kursów i szkoleń z zakresu zarządzania, rynku kapitałowego i marketingu.

Obszary kompetencji
  • PR korporacyjny
  • Doradztwo komunikacyjne
  • Public Affairs
  • Komunikacja kryzysowa
  • Szkolenia medialne
  • Influence marketing
Branże / liczba projektów
Finansowa
10
Konsultingowa / usług profesjonalnych
12
Technologiczna / IT
8
Paliwowa
2
Nieruchomości / sektor budowlany
5